Startuj z nami!

BC Croos
ul. Fiedorowska 5, 43-460 Wisła
tel./fax: (33) 855-36-20

BC Croos istnieje na rynku od początku lat 90. XX wieku. Zaczynaliśmy od prowadzenia wypożyczalni sprzętu narciarskiego i snowboardowego. Szybko rozszerzyliśmy działalność o sklep sportowy, a ofertę wypożyczalni powiększyliśmy o skutery śnieżne, natomiast latem wypożyczaliśmy quady i rowery.

W tym czasie zaczął się w Polsce boom na różnego typu imprezy integracyjne. Pracodawcy zaczęli dostrzegać, że taka forma motywowania pracowników skutecznie przekłada się na ich efektywność w pracy. Wykorzystując koniunkturę oraz swoje doświadczenie, postanowiliśmy zająć się organizowaniem imprez dla firm.

Sukces BC Cross uwarunkowany jest nie tylko długoletnim doświadczeniem, ale także posiadanym przez naszą firmę terenem w Wiśle. Nie boimy się powiedzieć, że mamy jeden z najlepszych terenów w Polsce do organizacji plenerowych atrakcji.

Polecamy:
  • jazdę quadami
  • jazdę skuterami śnieżnymi
  • jazdę samochodami terenowymi
  • wyprawy off-roadowe
  • paintball
  • konkurencje wspinaczkowe

Bardzo istotne jest dla nas również zaplecze sprzętowe. Dołożyliśmy starań, aby zgromadzić najlepszy sprzęt do różnego typu aktywności. Podjęliśmy między innymi stałą współpracę z takimi czołowymi markami jak Honda. Dzięki temu dysponujemy tylko sprawdzonym, atestowanym sprzętem najwyższej jakości.

Od wielu lat współpracujemy z tymi samymi specjalistami. Trzon naszej ekipy tworzą: mistrzowie rajdowi, licencjonowani instruktorzy narciarscy i snowboardowi oraz ratownicy górscy. Każdy z nich cyklicznie podnosi swoje umiejętności, uczestnicząc w szkoleniach i kursach. Dzięki temu jesteśmy pewni, że nasi Goście znajdują się pod najlepszą opieką.

Ten obiekt należy do następujących kategorii:
- Rozrywka
Villa "Martin"

Położona w malowniczej miejscowości u podnóża Beskidu Żywieckiego. Do dyspozycji jest 19 miejsc noclegowych...

HAVET Hotel
Resort & Spa*****

W pobliżu jednej z piękniejszych plaż w Polsce, nad Morzem Bałtyckim w miejscowości Dźwirzyno, znajduje się niezwykłe...

Pensjonat Villa Siesta

Zapraszamy na niezapomniane wakacje nad morzem w Mielnie, w naszym pensjonacie położonym 200m od plaży głównej. Ceny od 40zł/os...

zamów reklamę >>>
Willa Arbel

To idealne miejsce dla Ciebie, zwłaszcza jeśli lubisz aktywny wypoczynek, u nas spędzisz miłe chwile z dala od miejskiego zgiełku i hałasu.

Wisła, odległość: 0.00km

Kwatery do Wynajęcia "Kóńsko Sigła"

Wisła, to perła Beskidu Śląskiego - położona jest w malowniczo rozgałęzionej dolinie rzeki Wisły, na ...

Wisła, odległość: 0.12km

Willa Ameryka

To elegancki, kameralny, niezwykle komfortowy obiekt wypoczynkowy, położony w atrakcyjnej miejscowości turystycznej Beskidu ...

Wisła, odległość: 0.13km

Willa Cecylia

Położona jest nad strumykiem w pobliżu lasu. W odległości około 350 metrów znajduje się kompleks oświetlonych i sztucznie naśnieżanych ...

Zajazd Zieleńska Polana

Jesteśmy młodym małżeństwem, a swoją karierę zawodową rozpoczynaliśmy jako pracownicy najemni w różnych firmach ...

Wisła, odległość: 0.17km

Agroturystyka "Kadłubek"

Zapraszamy do naszego gospodarstwa położonego w górach, blisko lasu, nad potokiem, w zacisznym zakątku. Jest to idealne ...

Malinka, odległość: 0.21km

OSW "Mitur"

Serdecznie zaprasza do Ośrodka Wczasowo - Szkoleniowego. Ośrodek posiada ok. 80 miejsc noclegowych i funkcjonuje ...

Wisła, odległość: 0.23km

Agroturystyka Pilchówka

Nie ma lepszego miejsca do wypoczynku na łonie beskidzkiej natury niż Pilchówka. Z okien zaś roztacza się piękny widok.

Wisła, odległość: 0.24km

Na Zieleńskiej Polanie

Wysoko położone gospodarstwo zachwyci Was pięknymi widokami i doskonałymi warunkami do sportów zimowych.

Pokoje Gościnne Pod Jałowcem

Nasz dom położony jest W malowniczej dzielnicy Wisły - Malince, 2km od skoczni narciarskiej im. Adama ..

Wisła, odległość: 0.26km

Apartamenty Malinka

To oferta dla Gości ceniących komfort i estetykę. Nasze apartamenty położone na Przełęczy Salmopolskiej. Stąd bardzo łatwo i szybko ...

Malinka, odległość: 0.27km

Zajazd "U Szewca"

Oferujemy bazę noclegową z komfortowymi pokojami oraz tradycyjne obiady domowe. Organizujemy również przyjęcia okolicznościowe.

Wisła, odległość: 0.31km

Pokoje Gościnne "U Danusi"

Jeżeli marzysz by uciec od zgiełku cywilizacji, i spędzić swój urlop w cichym i spokojnym miejscu ...

Kwatery - Wisła Malinka

Nasza kwatera to dobre miejsce dla narciarzy. Z okien widać kolej linową, którą można wyjechać na szczyt Cieńkowa.

Wisła, odległość: 0.32km

Hotel "Vestina"

Zlokalizowany jest w Wiśle-Malince, malowniczej miejscowości położonej u stóp Baraniej Góry, tuż obok źródeł Królowej Polskich Rzek ...

Wisła, odległość: 0.38km

Agroturystyka "U Młynarczyka"

Nasze Gospodarstwo oferuje: 3 pokoje z łazienkami oraz z TV, aneks kuchenny, świetlicę z kominkiem, plac zabaw ...

Wisła, odległość: 0.40km

Eko-Agroturystyka

Każdego, kto lubi ciszę, piękną przyrodę, aktywny wypoczynek, dobrą ekologiczną kuchnię i rodzinną atmosferę zapraszamy do ..

Apartament Turystyczny

Obiekt położony jest w malowniczej i spokojnej dolinie Wisły w pobliżu wyciągów narciarskich i szlaków turystycznych.

Wisła, odległość: 0.41km

Dom Wypoczynkowy Amber

Mamy przyjemność zaoferować Państwu trzy przestronne apartamenty znajdujące się w przepięknej ..

Wisła, odległość: 0.49km

Pensjonat "Uśmiech"

Położony jest w malowniczej dolinie potoku Malinka, w centrum sportów zimowych Wisły. W odległości ok. 200 metrów znajduje się ...

Wisła, odległość: 0.51km

więcej >>>
Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie